Alla inlägg den 23 november 2013

Av Emilia Steen - 23 november 2013 21:09

Inte orkat skrivit något för har varit väldigt trött dem senaste dagarna.
Så idag vid 1 kom Malin hit och så red vi bort till paddocken och körde ett dressyrpass med Party. Han har börjat lära sig att han ska ner med huvudet nu och han lär sig mer & mer för varje ridtur vilket är super kul för mig!
Blir bara självsäkrare och oräddare i sadeln med min lilla prins.
Han är lite lat men det går ju att ändra på;)
Så nu ska han hållas igång drygt 6 gånger i veckan och sen får han stå en dag, och sen förhoppningsvis ska han löshoppas drygt 2 ggr i månaden, men jag vet inte riktigt än.
Imorgon ska jag förhoppningsvis bort till farnor för att hämta lite hästutrustning, blandannat en allround sadel och lite annat och sen ett pass då han ska få lära sig att böja sig lite mer och få öva mer på skänklar. Och sen avsluta med en terräng ritt, ska kanske även rida på Cidden imorn, men det får vi se, måste plugga till ett SO prov jag missat.
På måndag ska jag förhoppningsvis bort till Hööks & handla blandannat en lila grimma till min prins och blandannat ett lila vintertäcke & lite tunnare bomullstäcke. Även ett ridtäcke och lite benlindor, ett schabrak & sen nya ridbyxor till mig och lite annat:)
Jag tycker bruna hästar passar i lila så det får det bli haha:p
Bild på mig & stjärnan idag<3

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards