Alla inlägg den 10 november 2013

Av Emilia Steen - 10 november 2013 17:52

Som rubriken lyder ska jag sätta igång Party nu i veckan:)
Det blir förmodligen varje dag eftersom han verkligen behövs sättas igång då han stått i en vecka nu och bara gått. Och sen ska jag försöka ta mig bort till farmor för att hämta hem lite utrustning till mig & Party, blandannat en allroundsadel och lite andra grejjer.
Längtar verkligen tills han har blivit muskulösare i kroppen och fått ihop bakbenen i galoppen, än så länge är han väldigt utsträckt i galoppen, men det är bara att omskola och träna.
Imorgon blir det nog antingen trav eller galoppfattningar eller bara uteritt, vet inte ännu. Och sen på söndag blir det löshoppning förhoppningsvis.
Får rabatt för honom, och då blir det bara jag och en annan tjej jag känner plus hennes lilla fjårding Lovis.
Måste försöka övertala mamma också till att jag kan överta honom, men än sålänge är jag bara hans skötare, men återkommer om
det.

Av Emilia Steen - 10 november 2013 15:46

Så, haha, jag vaknade nu och har sovit drygt 12 timmar, kanske inte det smartaste jag gjort eftersom det är skola imorgon, menmen.
Igår var det för det mesta stallet för min del.
Jag orkar inte gå upp idag, för att det känns som det bara kommer gå åt helvete, så jag slår på ett par filmer & gosar ner mig i kylan tillsammans ihop med mina små hundar, fett mys.
så, eh, godnatt antar jag.


Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards