Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia Steen - 30 oktober 2013 21:43

som rubriken lyder är inte mitt liv så jävla underbart längre, orkar inte skriva varför, därför jag inte bloggat nånting på ett tag.. ska bli bättre så fort jag mår bättre..
BUP imorn, weeehooo.
Fixade iordning Partys nya box idag, den såkallade vinnarboxen i hela stallet. Och fixade lite annat:)
Tror jag ska försöka köra lite markarbete imorgon innan BUP.
Bygga upp hans rygg, så jag kan få testa löshoppa honom:)
Ska bli spännande, ska vara lite social med folket som är sociala med mig och sen sova.
natti.

Party Love<3

Av Emilia Steen - 25 oktober 2013 21:42

fredag!
Hade föreläsning i 2 timmar, sen musik, no & so, fick sluta tidigare för vi inte hade ingen svenska.
Sen drog jag och Ebba till stan och handla massa kul:)
Nu är det film o lite frukt som gäller, godnatt:3

Av Emilia Steen - 24 oktober 2013 22:05

Hej!
har inte orkat & göra nått inlägg förens nu.
Idag har det vart skola, sen träffade jag Oliwia & vi drog till stan och träffa Emelie:)
Sen åkte vi hem, inte hänt så mycket mer, jo justja, fick reda på att jag har uppskrivingen av provet på onsdag och fick svag från sjukhuset om mitt ben:)
Och äntligen fått tid hos tandläkaren med min glugg:)
Snart kan alla som sitter o trycker ner mig genom min glugg bara hålla era stinkande käftar stängda, nu ska jah sova är skit trött, godnatt.

Av Emilia Steen - 22 oktober 2013 08:26

Ligger i sängen och gosar med min lilla plutt hund, har sovmorgon till 10, sjukt skönt, så idag kommer dagen gå fort, har bara 2 tråkiga lektioner ( NO, teknik ) sen har jag hemkunskap i 2 timmar, tänker ligga kvar i min mysiga säng några minuter till, sen går jag upp och fixar mig, pusshej.

Av Emilia Steen - 21 oktober 2013 20:57

Jag hade ju uppkörning idag, och jag vart godkänd(y
men fyfaa-aan, va kallt det var ute. Usch, o det är bara Oktober):

Inget mer som hänt idag, mått allmänt skit, spytt & gråtit.. Menmen:/
bara jag får sova så blir det nog bättre, har inte ätit något heller, slänge all maten jag gjorde:/
fast var bara nudlar och en äcklig macka haha:3
Nu ska jag borsta tänderna och gosa ner mig i sängen med hundarna, godnatt!

Av Emilia Steen - 20 oktober 2013 11:22

hej!
vaknade runt 10, gick upp & åt upp min schebabrulle och sitter just nu och spelar gta V, senare blir det skogsritt med mamma, sen plugga till uppkörningen imorgon, duscha och plugga och självklart spela;)

Av Emilia Steen - 19 oktober 2013 16:01

kom nyss in från stallet, pysslade om min Partybus och hjälpte mamma att fixa Cidden åt henne. Nu blire flytta in i huset igen, fixa iordning mig och rummet, ta en dusch och sen dra ut:*
min lilla älskling på bild.
~ Party Love ~

Av Emilia Steen - 19 oktober 2013 13:02

Funderar på om jag ska gå bort till min favorithäst och fixa med honom, kanske ta en skogsritt, super sugen på det nu när snön kommit hit:)
fär väl se hur jag gör, ska iallafall byta om till ridkläderna och dra bort, men först ska jag dricka upp min Fanta och läsa lite.
pusshej,

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards