Alla inlägg den 4 november 2013

Av Emilia Steen - 4 november 2013 23:42

Som rubriken lyder äre filmmaraton som gäller inatt, försöka att få bort dem jävla tankarna, hatar det här..
Ah, ska inte var för depp nu, försöker tänka framåt, den kan ju inte bli värre än vad det är..
Måste plugga till AMkortet oxå, har nytt prov på torsdag, hoppas jag klarar det, vill inte behöva göra om det IGEN..

Av Emilia Steen - 4 november 2013 18:11

Jag är jääääävligt sugen på att pierca mig igen bakom min första tungpiercing, så jag har 2 på rad, sen är jag sugen på att göra en 3de om ett tag, men ah, en piercing i taget.
Jag vet inte varför men jag har blivit så jävla beroende av att pierca mig så det är hemskt:(
Men ah, tungan blir det ett hål till, sen ska jag pierca naveln förmodligen + höfterna eller ett hål ovanför naveln och ett under..
jag är jätte sugen på höfterna:(
men har hört att det gör skit ont?:/
Har nuvarnade i mitten i övreläppen & i mitten av undreläppen + en i tungan.

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards