Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Godmorgon:3

Av Emilia Steen - 10 november 2013 15:46

Så, haha, jag vaknade nu och har sovit drygt 12 timmar, kanske inte det smartaste jag gjort eftersom det är skola imorgon, menmen.
Igår var det för det mesta stallet för min del.
Jag orkar inte gå upp idag, för att det känns som det bara kommer gå åt helvete, så jag slår på ett par filmer & gosar ner mig i kylan tillsammans ihop med mina små hundar, fett mys.
så, eh, godnatt antar jag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Steen - 2 december 2013 16:38

Hej, vart borta ett tag från bloggningen, har mått sjukt dåligt och knappt orkat med nånting. Hemma idag, ont i huvvet och halsen, troligen hemma imorgon med, känner mig så jävla slö och orkar inte ett skit.. Som rubriken säger har det tagit stopp, j...

Av Emilia Steen - 23 november 2013 21:09


Inte orkat skrivit något för har varit väldigt trött dem senaste dagarna. Så idag vid 1 kom Malin hit och så red vi bort till paddocken och körde ett dressyrpass med Party. Han har börjat lära sig att han ska ner med huvudet nu och han lär sig mer &...

Av Emilia Steen - 19 november 2013 13:34

Jag har inte bloggat på ett par dagar nu för att jag orkar inte sitta och skriva genom mobilen, och så har den börjat lagga ihop så ja:/ Sjukhuset idag, dom sprutade in mellan mina tår ett radioaktivt ämne, dom röntgade 4 ggr, sen fick jag gå och kom...

Av Emilia Steen - 15 november 2013 22:42

Ja, jag var hemma från skolan idag, pga att jag hade feber imorse & halsont. Gjorde inte så mycket mer än att glo film, drog bort till stallet vid halv 5, tog in Cid, Party, den nya som jag inte vet vad den heter, men när jah skulle ta in ettåringen...

Av Emilia Steen - 14 november 2013 19:02

Inget inlägg igår pga att jag mådde skit, så gick och la mig rätt så tidigt, idag var det skolan, och ett oförberett nationella prov, svarade på allt utom en fråga, men tror jag vart godkänd, vilket man hoppas på. Var ju till tandläkaren idag runt h...

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards