Alla inlägg den 2 december 2013

Av Emilia Steen - 2 december 2013 16:38

Hej, vart borta ett tag från bloggningen, har mått sjukt dåligt och knappt orkat med nånting.
Hemma idag, ont i huvvet och halsen, troligen hemma imorgon med, känner mig så jävla slö och orkar inte ett skit..
Som rubriken säger har det tagit stopp, jag kan eller vill inte äta, så småningom kommer detta rapporteras till BUP att jag börjar må sämre och att jag fått ätstörningar, menmen, bättre och ligga inne på akutpsyket än och va under uppsikt, än att vara hemma själv?
Just nu känns viljan inte alls. Jag orkar ingenting och vill heller inte göra nått, bara ligga inne kolla film och deppa.
Måste försöka ta tag i mitt liv nu.
Det som står på listan att jag ska klara av är

- gå ner i vikt, målet är dryga 55 kg.

- fixa min glugg som ALLA trycker ner mig av.

- ta tag i livet och leva.

- få upp party i konditionen och börja tävla med han om några år.

Godnatt eller nått.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards