Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Emilia Steen - 17 oktober 2013 20:56

Hej!
Jag har ju haft en blogg? eller ah.. flera, men jag har inte haft ork & glömt bort lösenord och varit för lat för att fixa tillbaka det. Men nu har jag bestämt mig att jag ska ta tag i det här igen, för jag tycker det är kul att dela med mig av mitt privat liv och om vad jag gör på dagarna ochsåvidare :)

                                                  
              - dagen -

Min dag har varit sådär, missade bussen så fick ta moppen in till skolan, och jag har inget moppekort ska börja med kursen imorgon, så fick vara lite badass. Dagen gick rätt så bra igenom fastän mitt jätte dåliga humör och klagande haha;)
Fick ta moppen med Ebba hem till henne i ösregnet vid tio i tre och det är 1 mil hem till henne ungefär ( o vi bor cirka 1 km ifrån varandra ) , jag var helt dyngsur, skulle inte förvåna mig ifall jag blir skitförkyld så hela min helg blir helt förstörd.
Sen satt vi i Ebbas tattartermos (= husvagn, hon & jag bor i en varsin husvagn på våra tomter hehe ) och satt och var lika cp som alltid lol. Vid sju var jag tvungen att dra hem eftersom jag skulle åka in till Örebro och sova här eftersom jag har min AM kurs imorgon bitti från 08-17 kul.. Kommer vara så jävla död, sen är de ju bara att pluggapluggaplugga så man klarar av provet om nån vecka.
Blir nog gå & lägga sig smart, är skittrött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ännu en onormal tjej som försöker överleva dagarna, utan att göra det värre än det är.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards